Във Великобритания все по-често използват кучета като успешен маркетингов ход. Изследване на American Express показва, че домашни животни в магазините привличат като магнит посетители, освен това карат клиентите да се задържат по-дълго.
Пример за успешен маркетингов ход е френският булдог Хъксли, който "работи" в лондонска книжарница. Когато трябва да се рекламира нова книга, Хъксли любезно се съгласява да позира с корицата й, казва собственичката на книжарницата Ейми Медил.
Според изследването посетителите е много по-вероятно на публикуват в социалните мрежи своя снимка от магазин, кафене или фризьорски салон, ако в него има животно.
А в гр. Брайтън кучета можеш да видиш и в цветарски магазин. Това са Пеги (на снимката) и Одри, които са били бездомни, а сега възторжено посрещат всеки, които идва да си купи цветя.
Е, има и клиенти, които се страхуват от кучета. Собственичката на магазина ги съпровожда и се опитват да направи всичко, за да се чувстват комфортно. И е категорична, че във всички случаи двете й дружелюбни любимки привличат повече клиенти, отколкото отблъскват.