Плановете са за разширяване на пазарите в Близкия Изток

Марката ябълки Flash Gala отбеляза най-успешния си сезон откакто е на пазара, но сега трябва да се предприемат стъпки за създаване на допълнителен импулс.

„Има значителен потенциал в Близкия Изток, Бангладеш и Далечния Изток", каза Луис дю Тоит, маркетинг мениджър в Dutoit Agri. „Трябва да се фокусираме и върху подобряването на съхранението, за да разширим прозореца за продажби."

Flash Gala бързо се доказва като високодоходна марка. „Нивата на доходност се подобриха драстично в сравнение с миналата година", потвърди Кала дю Тоит, мениджър по снабдяването в Tru-Cape Fruit Marketing и председател на BigBucks Growers' Association. „Инфлацията на цените изпревари инфлацията на разходите, а цените надминаха очакванията," допълва той.

Рекордният сезон тази година вече подхранва интереса към развитие. „Очакваме втора вълна от засаждания в рамките на две до три години, особено в региони, където производителите са постигнали силни резултати", отбеляза той. „Солидните печалби и постоянното търсене на пазара правят BigBucks привлекателен сорт за производителите."

Кала дю Тоит никога не е предполагал нивото на успех, което Flash Gala е постигнала досега. „Винаги сме вярвали в сорта и марката, въпреки че имаше предизвикателства, но никога не сме могли да си мечтаем за такъв тип търсене и цени."

Той приписва успеха на сезона на колективните усилия. „Това е победа на екипа – от производството до опаковането и износа. Ако продължим да работим заедно и да подобряваме качеството, все още има огромен потенциал за растеж и възвръщаемост на инвестициите." Иновациите също са изиграли централна роля, обясни той.
„Вълнуващо е да видим толкова много млади градинари и технически експерти, които се включват", каза Кала Дю Тоит. „Постоянните иновации са единственият начин да останем начело в конкурентния глобален пазар."

С рекордни обеми, отлично качество и силно търсене, Flash Gala се утвърждава като една от най-вълнуващите истории за успех в Южна Африка – и марка, готова за по-нататъшен растеж както на местно, така и на международно ниво.