"Изложението "Fruit Logistica е доказателство, че най-лошото е зад гърба ни и че определено сме във фаза на рестарт след сложни години. Виждаме любопитство и надежда за по-добро бъдеще. От своя страна установяваме, че купувачите все повече се интересуват от особеностите на ароматните билки и тяхното приложение. Пандемията накара потребителите да разберат връзката между храната и здравето. Ето защо, дори и за ароматните билки, се обръща внимание не само на пазарите и маркетинга, но и на историята зад продукта". Това казва Карло Симонато, собственик на италианската семейна компания Ortoflorovivaistica F.lli Simonato.
Фирмата отглежда биологични ароматни билки, които може да продава целогодишно, включително босилек, градински чай, магданоз, лук, розмарин, мента, риган, майорана, мащерка, копър, маточина, кориандър, кресон, лайка, лавандула и сладник.
"Вече повече от 20 години се фокусираме върху биологичните продукти", казва маркетинг мениджърът Розана Бертолдин. "Предлагаме нашите ароматни билки в напълно компостируеми хартиени опаковки. Качеството на услугите и непрекъснатостта на доставките са от основно значение. Въпреки увеличаването на разходите, все още можем да предлагаме продуктите на конкурентни цени със справедливо съотношение цена-качество.
Участвахме във Fruit Logistica, за да засилим присъствието си в чужбина и да представим новите си продуктови линии и новата си опаковка без пластмаса, която нарекохме Bio&Paperpack. Отне ни много изследователска работа и сега цялата верига на доставки е сертифицирана като биологична: от отглеждането до опаковането и от транспорта до излагането в пунктовете за продажба."
Коментари