Lidl се превърна в един от основните износители на испански селскостопански продукти, като през последните три десетилетия е отговорен за 15% от общия обем на износа на плодове и зеленчуци в чужбина.
Както съобщава El Economista, германският дискаунтър е увеличил износа си на испански продукти с 85% от 2017 г. насам. През следващите осем години компанията е изнесла испански храни на стойност над 24 млрд. евро, превръщайки се в основен купувач на испански плодове и зеленчуци, отбелязва Fruitnet.
Според корпоративния доклад за въздействието на веригата, изготвен от PwC (PricewaterhouseCoopers), Lidl е увеличил инвестициите си в испански доставчици и компании с 6% през последната година до 8,681 млрд. евро, което представлява увеличение с 95% спрямо сумата, изразходвана през 2018 г.
Коментари