Японският съвет за насърчаване на износа на плодове и зеленчуци (J-FEC) отново си сътрудничи с Sanrio и нейния герой Hello Kitty, за да стартира интерактивната дигитална кампания Hello Kitty Japanese Fruit Hunt, съобщава Fruitnet.

През 2024 г. двете компании си партнираха, за да отпразнуват 50-годишнината на Hello Kitty и да популяризират японските плодове и зеленчуци от цяла Япония на международните пазари. Тази година мобилната игра за търсене на съкровища ще отведе участниците от шест страни и региона в Азия на забавно пътешествие с „Хей, Кити".

Участниците използват своите смартфони, за да изследват различни места в реалния свят – като ресторанти, магазини и промоционални събития – където е изложен официалният етикет „Japan-Grown Fruit" (Плодове, отгледани в Япония). Сканирайки етикета със своя смартфон, потребителите могат да събират дигитални значки и да се присъединят към Hello Kitty в играта на съкровище, за да открият свежестта и привлекателността на плодовете, отгледани в Япония, по уникален интерактивен начин.

Колкото повече потребителите участват – като посещават магазини, купуват продукти или присъстват на свързани събития – толкова повече шансове имат да отключат ограничени дигитални награди Hello Kitty и да участват в ексклузивни томболи.

Кампанията предлага на потребителите възможност да изследват, сканират и изпитат уникалната привлекателност на японските плодове от най-високо качество, а също така се подготвя и съдържание, специално пригодено за туристите, посещаващи Япония.

Кампанията ще се проведе в три фази, като ще започне в края на септември 2025 г. и ще приключи в края на февруари 2026 г.