Конструираните от ZF безстепенни TTV трансмисии са един изпитан в работа модул, който е всеобщо уважаван за своя дизайн и надеждност в средите на селскостопанския бизнес. Трансмисиията осигурява максимална скорост от 60 км/ч, а при скорост от 40 км/ч, позволява на двигателя да работи в икономичен режим при 1300 об/мин, което води до значителни икономии на гориво.
Контролът на машините се осъществява посредством джойстик, който осигурява безстепенна промяна на скоростта от нула до максималната скорост.
С оглед на различните изисквания се демонстрират трактори от различни серии с различни функции. Конкретно, DEUTZ-FAHR трактори от Серия 5, 6, 7 и 9 с мощност на двигателя от 100 до 360 к.с., а така също и телескопични повдигачи с мощност 123 к.с, товароносимост 3.7 т и с височина на повдигане 6-8 м.
Модулните двигатели, внедрени в тези машини, са мощни, функционални и екологични и са пример за успешната стратегия на DEUTZ-FAHR за намаляване обема на двигателите. Тези двигатели могат да работят с обикновеното дизелово гориво, гориво смесено с биодизел, или с 100% чист биодизел. Благодарение на специалната конфигурация на горивните камери на DCR (Deutz-CommonRail), двигателят може да постигне висока производителност и да я поддържа постоянно, дори и при най-енергоемките операции, с доставката на отличен въртящ момент при ниски обороти.
TTV трансмисията е оптимална за работата на AGROVECTOR
Телескопични повдигачи, достигащи височина на повдигане 6-8 метра, са най-широко използваните при обработки и работа в селското стопанство. Поради това, в този сегмент DEUTZ-FAHR е въвел два мощни модела, които са разработени според изискванията на толкова разнообразен и взискателен сектор, какъвто е земеделието.
Най-новите машини са оборудвани с 4-цилиндров двигател DEUTZ, с мощност от 123 к.с. и много мощна хидравлична помпа с максимален дебит до 150 л/мин. Хидростатичната трансмисия TTV осигурява максимална скорост до 40 км/ч при пълно натоварване. И двата модела са способни на много бързо опериране с товари до 3.700кг. AGROVECTOR 37.6 може да манипулира на височина 6,1 метра. А новият AGROVECTOR 37.7 е в състояние да работи до височина 7,3 метра.
Серия 9- четири модела между 270 и 360 к.с. вече са на демонстрациите
И двигателят, и трансмисията са последен модел в разработките на водещите имена в тези технологии: DEUTZ и ZF. Безстепенна трансмисия (TTV) Terramatic 32 TMT, която достига до нов етап както при работни операции в полето, така и по отношение на транспортни такива на пътя- с максимална скорост 60 км/ч при 1780 об/мин и 40 км/ч - 1350 об/мин.
6-цилиндрови двигатели DEUTZ -TIER 4I
Сред основните характеристики на тези двигатели са четири клапана на цилиндър, турбокомпресор с междинен охладител и интегрирана електронна система за управление на подаването на гориво (DCR Deutz Common Rail), пост-обработка на отработените газове SCR с каталитичен конвертор и DPF-новия електронен контрол на охлаждащата система, която гарантира максимална ефективност с ниска консумация на енергия. Качество, особено полезно по време на транспорт при високи външни температури. Новост е и горивният резервоар с голям капацитет за AdBlue.
Серия 5 и Серия 7- визитната картичка на DEUTZ-FAHR
Това са две машини, които са в основата на популярността на марката. В компактния и тежък клас DEUTZ-FAHR винаги са имали традиции. Затова и моделите с TTV трансмисии са приоритет в тези класове. Мощностният им диапазон е съответно до 127 к.с. за Серия 5 и до 265 к.с. за Серия 7. Серия 5 и 7 TTV имат две работни зони (транспорт и Heavy Duty), всеки от които предлага три различни режима на работа: ръчен, ВОМ и AUTO.
В ръчен режим оборотите на двигателя се управляват директно чрез натискане на педала на газта, а скоростта на движение- с помощта на многофункционалния лост. Моделите TTV са с поведение като превозно средство с ръчна скоростна кутия, но притежават типичната за безстепенна трансмисия плавност на управление (с тази разлика, че наличните комбинации на двигателен режим са почти безкрайни). С кратък импулс при полски операции, скоростта може да се регулира с нива от 0.1 км/ч, а в диапазона от 0 до 15 км/ч със стъпка 1 км/ч.
Вторият режим се активира автоматично при превключване на ВОМ. Оборотите се запазват, независимо от скоростта на трактора. По този начин, се преодолява ограничението на конвенционалната механична скоростна кутия, а именно - оборотите на ВОМ може да се променят, без да се сменят скоростите.
Режимът AUTO е подходящ за всяка работа, както и за транспорт, благодарение на електронния блок за управление, като се поддържа постоянна скорост, в зависимост от натоварването. Важна характеристика на трансмисията TTV е възможността да се постигне скорост на движение 40 км/ч при ниски обороти на двигателя и запазване постоянно на максимално ниво на производителност, което се дължи на автоматичното активиране на всички колела и блокировката на диференциала.



Коментари