В три супермаркета в Чикаго те насърчават купувачите да купуват плодове

Роботът от Del Monte казва: „Ей, ти. Да, ти. Вземи си пресен банан, преди да го изям. Шегувам се, аз съм робот. Не мога да го ям."

Според публикация в Chicago Tribune, маркетинг специалистът е наел четири автоматизирани устройства, за да продава плодовете си в три супермаркета Jewel-Osco в града.

Високи четири фута, цилиндричните машини Servi Plus са проектирани да се движат из отделите за пресни продукти на магазините и да насърчават купувачите да избират продукти от вградените им рафтове.

Вестникът съобщава, че компанията тества роботите за период от два месеца и ще се опита да разшири програмата, ако тя се окаже успешна.

„Смятахме, че ще е подходящо да опитаме да продаваме продукти на дребно", каза Дани Дюма, старши вицепрезидент на Fresh Del Monte.
„Решихме да работим с магазините Jewel в Чикаго, за да видим как ще реагират хората на наличието на робот в отдела за пресни продукти, който взаимодейства с тях и се опитва да продава пресни банани и пресни ананаси."

Първите резултати са описвани като „многообещаващи", въпреки че планът да се използват устройствата и за ананаси очевидно е трябвало да бъде ограничен.