Доверието на потребителите в храненето ще се срине, тъй като хората са разтревожени от завръщането си в кръчми, барове и ресторанти, сочат проучвания на хранителната компания на базата на растения Meatless Farm.

Марката, която доставя много сайтове в сектора на хранителните услуги, проведе проучване на 2000 потребители и установи, че 65% от тях изпитват притеснение от перспективата да посетят ресторант, заведение или бар, когато се отворят отново.

В отговор на това компанията стартира своята кампания „Ще ядем по-малко отново“ и също така стартира новата си професионална гама от продукти на растителна основа за хранителни услуги, като добави безплатна кайма и нова гама от тестени изделия.

Индустрията за храни и напитки в ЕС е силно засегната от затварянето на много фирми от сферата на обслежването. Това е довело до отклоняване на храни на пазара на дребно .
Фермата на Meatless обединява усилията си в партньорство с ресторанти и създава онлайн център за съвети от известни готвачи, дигитални експерти и служители по здравеопазване на околната среда. Те гарантират и проследяването на храната до потребителя.Новото изследване установява, че 60% от потребителите са съгласни, че пандемията ги е направила по-предпазливи за това къде ще се хранят в бъдеще. Резултатите от проучването показват още, че алтернативите за хранене на растителна основа се превръщат във все по-решаваща част от бъдещето, като един от всеки трима потребители заявява, че би искал възможността "да се приготвят варианти" за всички предпочитани ястия.

Отговорът на безмесната ферма не закъснява - вече е пуснала своите бургери, кюфтета и колбаси в хранителните услуги за доставка на база на протеин от грах. Наскоро тя промени рецептите за използване на грахов протеин и сега предлага също така и кайма на растителна основа. На пазара вече има и готови за загряване месни болонези и безмесни канелони.

От безмесната ферма са убедени, че с иновациите в храненето, които разработват, показват ангажираност и разбиране по отношение на настъпилата  промяна в поведението на потребителите. Те твърдо вярват, че има място за всички нови менюта за алтернативно хранене на растителна основа. Още повече, че новият асортимент от храни могат да доставят търсения вкус, консистенция и най-важното здравословно хранене, категорични са производителите на безмесни храни.