9 храни, които можем да похапваме късно вечер

19 ноември 2019
Домашен лекaр
18918
Няма снимка
СНИМКА: pixabay
 

Много хора имат навика да хапват стабилно на вечеря, а малко преди лягане да завършват вечерта с още нещо - пуканки пред телевизора, сладичко или още няколко хапки от вкусната вечеря.

Досега се смяташе, че това е лоша идея и води до качване на килограми. Последните проучвания показват обаче, че има продукти, които може да ядем преди лягане и дори през нощта, разказва Dariknews. 

1. Сирене

Когато похапвате сирене вечер, то трябва да е парченце, а не цял килограм. Този продукт съдържа голямо количество фибри, които помагат за засищане на тялото до следващия ден. Може да използвате нискомаслено сирене, за да държите теглото си под контрол.

2. Извара

Изварата съдържа казеинов протеин. Той се усвоява изключително бавно от организма. Това го превръща в един от най-добрите протеини за похапване вечер, тъй като повишава чувството на ситост.

3. Хумус

Хумусът е чудесен източник на протеини. Особено, ако е приготвен в домашни условия. В случай че сте гладни, пръчиците от моркови и целина, потопени в хумус, са чудесна опция.

4. Кисело мляко

Учените са доказали, че киселото мляко е идеално за вечеря. То съдържа голямо количество протеини, малко мазнини и почти никаква захар. Добавете плодове към него, за да го направите още по-вкусно.

5. Крекери

Когато говорим за крекери, имаме предвид пълнозърнести със сложни въглехидрати и ниско съдържание на калории. Добавянето на малко хумус, извара или парче сирене може да ги направи дори още по-апетитни.

6. Пуканки

Може да звучи странно, но пуканките влизат в списъка със здравословни вечерни закуски. Не говорим за тези, които се приготвят в микровълнова печка, а за онези с горещ въздух. Те са нискокалорични и помагат за поддържане на талията. Добавете чесън, чили или други подправки към тях и се насладете на здравословен вкус.

7. Яйца

Те представляват чудесна опция за здравословно похапване вечер. Едно яйце съдържа едва 75 калории. Освен това е богато на протеини, които предоставят чувство на ситост за по-дълъг период от време.

8. Зеленчуци

Зеленчуците са чудесни, тъй като повечето от тях имат висок гликемичен индекс и предотвратяват чувството на глад на следващия ден. Може да приготвите предварително пръчици от моркови и целина или смесена салата.

9. Банани

Въпреки че бананите са висококалорични плодове, те съдържат голямо количество калий и магнезий, които насърчават релаксацията. Освен това са богати на мелатонин и помагат при безсъние безсъние.

Още от Домашен лекaр
0

Биологичното стареене на организма е по-бавно при хора, които предпочитат нискомаслено краве мляко, откриха изследователи от университета Бригъм Йънг в САЩ

0

Нов имунизационен календар влезе в сила от началото на тази година.С промените реимунизацията срещу туберкулоза и пробата манту за 11-годишните отпадат, предаде bTV

0

Специалистите съветват да се ограничи консумацията на бърза храна, за да се сведе до минимум употребата на трансмазнини. Изследванията показват, че употребата на трансмазнини увеличава риска от

0

Ако вашите новогодишни обещания "През новата година ще отслабна" вече започват да ви мъчат и съвестта ви е гузна, може би е време да се откажете от някои вредни хранителни навици и да започнете да

0

Сега, когато времето се лута между крайностите, разболяването е много лесно. И това, разбира се, е неприятно. За да се отървете бързо от симптомите на настинка

Последни новини
0

Щандът на Русия на най-голямото изложение за храни “Зелена седмица” бе затворен за два часа заради незаконни месни продукти. Става въпрос за 20 незаконно внесени салама

0

Коренно различна версия на подпомагане към земеделските производители предложи вчера правителството на Великобритания, след като вече няма да се ръководи от европейската ОСП

0

Това предупреждават ветеринарни лекари За да избегнете последващи сериозни проблеми, трябва да сте по-внимателни при манипулации с над 6-килограмови прасета (над 21-дневни)

0

Над 35 млн. евро струва на България борбата с африканската чума по свинете досега. В Европа са избити 1,4 милиона прасета, а в 12 страни, 10 от които са членки на ЕС има над 3900 огнища на болестта

0

Продукти: 500 г пилешко филе, 300 г гъби (каквито имате под ръка), 70 г кашкавал, 3 суп. лъж. сметана за готвене, 1 глава лук, сол и черен пипер на вкус Приготвяне: Нарежете гъбите на кубчета и ги

Коментари

*Име:
* E-Mail:
* Код:
Въведете кода от картинката
* Коментар:
Регистрация за участие в томбола „АБОНАМЕНТ 2020”
Отговор:По принцип сортът Муцу има сочно месо, което е леко сладко, но и с подчертан киселичък вкус. Колкото до вкусовите качества на ябълките, независимо от сорта, те зависят от климатичните условия през...
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Меган, съпругата на британския принц Хари, не смята да се връща повече във Великобритания, разкриват нейни приближени пред медиите. Тя трескаво устройва нов живот за семейството си в Канада, като обсъжда бъдещето си с някои близки приятели в имението за 14 млн. долара до Ванкувър, в което е отседнала заедно с 8-месечния си син Арчи

Д-р Милен Врабевски е собственик и изпълнителен директор на най-голямата научноизследователска организация в Югоизточна Европа - Comac Medical, отличена от МОН с наградата “Питагор” за най-големи инвестиции в областта на научните изследвания. Той е основател и на Фондация “Българска памет”, чиято цел е да съхрани българското културно и историческо

За втора поредна година Деси Тенекеджиева и нейната фондация “Стоян Камбарев” ще връчат “Награда за кино 355”. Тя се дава по време на церемонията за друг приз - “Полет в изкуството”, която се организира за 11-и път. Събитието ще бъде на 13 април в София. “Награда за кино 355” е насочена към младите кинотворци