Компанията заяви, че продуктът отговаря на очакванията на потребителите за свежест, качество и устойчива опаковка

Hortifrut обяви, че NaturAll, първата боровинка „на клонки", вече се предлага в Европа. Концепцията, която беше представена на миналогодишното изложение Fruit Attraction в Мадрид, е вдъхновена от продукти като доматите на клонка. Тя запазва плода прикрепен към стъблото, удължавайки свежестта му и осигурявайки хранителни вещества дори след събирането на реколтата.

Hortifrut заяви, че това представлява значителна иновация за пазар, който досега се отличаваше главно с разнообразието си, съобщава Fruitnet.

За разлика от традиционните сини боровинки, които се продават на едро или в малки опаковки, сините боровинки на клонка са предназначени да предлагат видима информация за произхода: потребителите виждат част от стъблото, което засилва усещането за свежест и проследимост, по-малко обработка след събирането на реколтата и потенциално по-малко механични повреди.

„Потребителят разбира, че плодът е прясно набран от полето и все още е метаболитно жив", заяви компанията. „Това помага да се запазят вкусът и твърдостта за по-дълго, дори и след събирането на реколтата."

Продуктът се продава в 100% безпластмасова опаковка, като се използва картон и рециклируеми прозорци от целулоза, в съответствие с европейските екологични изисквания.

„Нашата цел е да иновираме по устойчив начин и да добавим стойност към пазара. Искаме потребителите да разберат по-добре продукта и да увеличат консумацията на плодове като здравословен избор", казва Карлос Бониля, глобален директор по генетично развитие в Hortifrut.

Диференциацията на продуктите е ключова в наситени пазари, където разнообразието не претоварва потребителите.
Пускането на NaturAll отговаря на нуждите на потребителите и задоволява техните очаквания за свежест, качество и устойчива опаковка.