Консорциум за лимони от Калабрия завършва годината с рекордни резултати. Досега са опаковани над 1800 тона продукт на различни производствени линии. Това включва стоки от най-високо качество в различни опаковки, както и опаковки с марката Limonello, предназначени за по-малки калибри. Последните са постигнали впечатляващи резултати.

"Тази година се позиционирахме в повече търговски вериги от всякога, както в Италия, така и в чужбина. Нашият износ достигна 70%. Освен в Италия, нашите продукти бяха изнесени в Германия, Норвегия, Швейцария, Франция, Великобритания, Холандия, Белгия, Украйна, Хърватия, Румъния и Унгария, както и в страни извън ЕС, като Япония, Обединените арабски емирства и Австралия", казва Пиетро Буонджорно, президент на Консорциума на свързаните производители на лимони, който е собственик на марката Limorè.

Въпреки че настоящата маркетингова кампания приключва в началото на юни, подготвителната работа за следващата кампания на Limorè вече е в ход.

"Ще закупим сортираща машина, за да подобрим подбора на продуктите и да намалим разходите за персонал. Консорциумът Limorè обедини около 80 хектара местно производство на лимони и ние се стремим да разширим членството си. Това се дължи на отличните резултати, които постигнахме, и на многобройните заявки, които получихме от фермери, които желаят да се присъединят към консорциума. Знаем, че единственият начин да продължим напред е да работим като екип".

"Важно е да се подчертаят значителните усилия на консорциума Limorè през шестте години от съществуването му като организация. Въпреки ограничените ресурси на своите членове, сдружението е изградило продуктивна и търговска структура в област, където преди лимоните се продаваха под различни имена. Нашата организация предоставя на членовете си всички необходими инструменти, включително агрономически консултации, събиране на продукцията, опаковане, логистика и продажби. Ние разпространихме името на Rocca Imperiale по целия свят. Освен това сме щастливи, че сме създали работни места, като броят на работниците е нараснал от пет на тридесет," казва Пиетро Буонджорно.