Откриването ще е виртуално, посетителите от разстояние ще се присъединят към вълнуващото бъдеще в селекцията на домати
Нов демонстрационен център, с който променя методите в селекцията на домати и отговаря на бъдещите пазарни нужди, открива "Синджента". Само година след началото на проекта, съоръжението за научноизследователска дейност и маркетинг, Tomato Vision, отваря врати през месец май в Маасланд, Нидерландия. "Синджента" ще организира онлайн събитие за медиите по цял свят, в което ще представи Tomato Vision. То ще се проведе на 26-и май.
Центърът представлява високотехнологична оранжерия, разположена на 14 000 м?, където
800 уникални нови хибрида
са тествани и подбрани за специфични нужди на пазара, като се използват ултра модерни и традиционни технологии за селекция.
Оранжерията е проектирана да имитира реалните условия при производителите, като предлага различни секции на осветеност и пълен контрол на климата. Специална площ от 1500 м? е отворена за посетители, където могат да получат уникален поглед върху предстоящите нововъведения, заедно с по-задълбочено разбиране на цялото активно портфолио на "Синджента".
Tomato Vision е платформа за комуникация и изграждане на връзки с клиентите, за да се идентифицират техните нужди. Рууд Каагман, глобален ръководител на отдела за домати в "Синджента", казва: „Искаме да разработим хибриди, които наистина да отговарят на нуждите на производителите и клиентите. Чрез създаването на тази връзка между нашите селекциониери и пазара, ние успяваме да доставим специфични продукти, отговарящи на всеки детайл.“
Дигитални възможности
Пандемията, предизвикана от Covid-19, показа как дигиталните комуникации могат да преодолеят физическите ограничения. Затова, откриването на Tomato Vision ще бъде онлайн.
„Това прекрасно съоръжение ще достигне до нашите клиенти и партньори по цял свят. Разбира се, бихме искали да приветстваме нашите посетители възможно най-скоро, но засега можем да ви покажем Tomato Vision на вашите устройства, където и да сте! “, казва Рууд Каагман.
Условията на хигиена и биосигурност вече поставят предизвикателства в достъпа до оранжериите и настоящият контекст затруднява всяка среща в личен план. Използвайки съвременните възможности за дигитална комуникация, ние искаме да взаимодействаме с нашите посетители и да им предоставим запомнящо се изживяване в Tomato Vision.
Домати от концепцията до трапезата
Портфолиото от домати на "Синджента" е широко разнообразно в резултат на повече от 20 програми за селекция по цял свят. Компанията предлага хибриди в повече от 20 сегмента за различните видове оранжерийно производство.
Tomato Vision кани посетителите на пътешествие от концепцията за селекция до включването на вкусните домати в менюто ни. Така портфолиото и програмите за селекция стават по-разбираеми и позволяват на производителите и партньорите във веригата на доставките да обменят знания, идеи и очаквания.
Това ще повлияе на бъдещото развитие в отглеждането на домати, ще насърчи сътрудничеството между страните и в крайна сметка ще подобри бизнеса с домати за всички.
Коментари