В края на 2019 г. най-продаваният продукт на компанията Volkswagen станаха традиционните наденички къривурст, които концернът предлага почти 50 години. Произведени са 6,8 милиона бройки, докато автомобилите, които минаха по монтажната линия на предприятието, „само“ 6,2 милиона.

Историята на марковите наденички, които се произвеждат в завода във Волфсбург, започва през 1973 г. - година преди старта на първото поколение Golf. През същата година се появява и фирмен кетчуп, който се сервира заедно с месните продукти.

Съставът на оригиналните наденички включва свинско месо, говеждо месо и смес от 21 подправки, дължината им е 25 см. Има обаче и други варианти дължини, от птиче месо и вегетарянски.

Производството на къривурст стана толкова неразделна част от Volkswagen, че той дори получи собствен каталожен номер - 199 398 500 A.