Партньорството на Sun World International със Salling Group предизвика истинска мания по гроздето в Дания тази есен. Това се дължи на представянето за първи път на датските потребители на зеленото грозде без семки Autumncrisp® (есенно хрупкаво), което бележи важен момент за марковите продукти в Европа.

Откакто се появи на рафтовете магазините, гроздето отбеляза ръст от 90% в продажбите, допринасяйки за общо 25% годишен ръст в категорията на гроздето. Този ръст е пряк резултат от мащабната кампания, която не само запозна потребителите с хрупкавата текстура и балансираната сладост на Autumncrisp, но и позиционира Salling Group като първия търговец на дребно в ЕС, който предлага марково опаковано грозде.

„Това партньорство събра двата края на спектъра на иновациите", казва Елена Хернандес, директор по глобален маркетинг в Sun World International. „Тук всичко започва с науката: пионерски технологии за развъждане, които осигуряват вкуса, текстурата и вкусовото преживяване, които потребителите желаят. Нашите лицензианти превръщат това обещание в реалност в лозята, но нашите партньори в търговията на дребно правят успеха завършен. Търговци на дребно като Salling Group превръщат чудесния плод в чудесно преживяване, създавайки връзката, чрез която купувачите откриват, избират и се влюбват в нашите марки."

Цифровият отпечатък на кампанията съответстваше на успеха ѝ в магазините. Активирането на влиятелни лица генерира повече от 1,5 милиона импресии в Instagram и TikTok. Датски създатели на храни и лайфстайл показаха гигантския размер, яркия цвят и освежаващия вкус на гроздето чрез рецепти и моменти, които могат да се споделят, вдъхновявайки нови аудитории да го опитат и предизвиквайки шум около него. В магазините ярките дисплеи с маркови опаковки и целеви дигитални промоции помогнаха да превърнат Autumncrisp в продукт, който трябва да се опита, в магазините на Salling Group като føtex, Bilka и Netto.

„Винаги търсим начини да зарадваме нашите клиенти", каза Андерс Юул, категориен мениджър „Плодове и зеленчуци" в Salling Group. „Това пускане на пазара подчертава нашия ангажимент да доставяме най-добрите пресни продукти на датските домакинства и отразява връзката между пазаруването и преживяването от храненето."

Пускането на пазара е само началото на партньорството и компаниите вече проучват нови начини, по думите на Андерс Юул, да донесат повече вкус, свежест и иновации в рафтовете с плодове и зеленчуци в цяла Европа.