Немски инфлуенсъри - в европейския център за плодове и зеленчуци
Тази есен четирима известни германски дигитални творци пътуваха до Южна Европа, за да се запознаят от първа ръка с устойчивата производствена система, която характеризира слънчевите оранжерии в региони като Алмерия и Гранада. Посещението се състоя в период от годината, когато климатичните условия правят невъзможно отглеждането на плодове и зеленчуци в много страни. Тогава селскостопански региони в Южна Европа, с характерното си слънце и отлични температури, снабдяват германските потребители с пресни зеленчуци.
Инициативата е част от кампанията „Es de Invernadero. Frutas y Hortalizas Sostenibles de Europa" (От оранжерията. Устойчиви плодове и зеленчуци от Европа). Тя и подета от HORTIESPAÑA, испанската асоциация на производителите на плодове и зеленчуци, и съфинансирана от Европейския съюз като част от програмата „Enjoy, It's from Europe" (Наслаждавайте се, това е от Европа).
Джулия Клайн (@juleklein), Анна Лена Вюстефелд (@darumpflanzlich), Кансу Какир (@su_ice_) и Йозеф Мариан Ертл (@joeskochwelt) прекараха три дни в посещения на соларни оранжерии, търговски компании, технологичния изследователски център на Асоциацията на производителите на плодове и зеленчуци в Алмерия COEXPHAL (CIT COEX) и лаборатория за селскостопански и хранителни продукти (LABCOLOR). Те научиха как се отглеждат и преработват плодовете и зеленчуците, които достигат до милиони домакинства в Европа. Те също така получиха представа за това как се гарантира безопасността на пресни продукти.
В допълнение към тези обиколки създателите на дигитално съдържание, които имат голямо влияние в социалните мрежи, се насладиха на средиземноморска кухня, базирана на плодове и зеленчуци от соларни оранжерии. Четиримата имат над три милиона последователи в Instagram и TikTok, което допълнително разширява обхвата на кампанията сред хората, интересуващи се от здравословно хранене и устойчивост. Посланието е кратко и ясно: зад всеки продукт стои иновация, ангажираност и уважение към природата.
Впечатления от модела на устойчиво производство
Четиримата германски инфлуенсъри подчертаха ангажимента на сектора към иновациите и устойчивостта в оранжериите, както и неговата отдаденост към ефективно и отговорно производство. По време на посещението си те проявиха интерес да научат повече за произхода на продуктите, продавани в супермаркетите в страната им, и похвалиха практиките за съхранение и възстановяване на водата.
„Впечатлена съм от размера на оранжериите и технологията, използвана на всеки етап", каза Юлия Клайн, изтъквайки важността на включването на плодове и зеленчуци в балансирания хранителен режим.
Тази кампания допълва други инициативи в Германия, като реклама в над 300 магазина Edeka, където потребителите могат да научат за устойчивото производство в слънчеви оранжерии директно чрез цифрови дисплеи. Тези дейности ще продължат през следващите месеци, заедно с кампании в социалните медии чрез профила @AusdemGewächshaus, който споделя динамично съдържание за устойчивост, биологичен контрол на вредителите и здравословни рецепти.
Резултатиге на „Es de Invernadero" в Германия
Няколко месеца преди края на европейската програма „Es de Invernadero" имаше значително въздействие в Германия, с повече от 13 милиона медийни импресии. Публикациите на инфлуенсърите са генерирали близо 6,7 милиона импресии, а кампаниите в социалните медии са регистрирали повече от 7,5 милиона импресии. Към това се добавя и присъствието в търговските обекти, където 5,7 милиона потребители са били информирани директно.
Всичко това потвърждава успеха на „Es de Invernadero" като втората по важност цел в рамките на европейския план след Испания. По този начин Германия затвърждава позицията си на основен купувач на продукти от слънчевите оранжерии в Южна Европа и подчертава ангажимента на сектора към устойчивост, качество и безопасност на храните.
Коментари