Консорциумът на асоциираните производители на лимони от Рока Империале, собственици на марката Limorè, очерта бъдещите перспективи за лимоновата индустрия. Това включваше обсъждане на стратегическите цели за предстоящия сезон, който ще започне след около месец.

Президентът Пиетро Буонджорно обясни как усилията на калабрийския консорциум през последните шест години са допринесли за създаването на нови търговски отношения.

Въпреки прогнозите за общо намаляване на обема в района на Рока Империале, консорциумът се фокусира върху разширяване на пазара си в чужбина. Целта е да се увеличат доставките с 40%, особено към Япония и Обединените арабски емирства.

В момента лимоновите насаждения показват отличен растеж. Обилните валежи през последните няколко дни им позволиха да възвърнат силата си и да произведат по-големи плодове. Въпреки това, за да станат плодовете напълно жълти, е необходим по-голям температурен диапазон.

По отношение на обема производството на лимони е спаднало с около 30%. Председателят посочва, че това намаление се дължи главно на значителен спад в плодовете по време на фазата на цъфтеж и завязване, причинен от висока влажност и пролетни валежи.

Консорциумът разчита на солидни бизнес отношения при планирането на своите дейности. Бизнес стратегията му включва разширяване на ключови пазари, като Япония и Обединените арабски емирства. Представителствата му в Дубай и Абу Даби са разработили стратегически комуникационен план, който подчертава качествата и предимствата на лимоните Limorè, като интензивния им аромат и високия добив на сок. Друга характеристика, която отличава продукта за потребителите, е необработената кора след брането.

Кампанията за лимоните с марката Limorè 2025/26 е планирана да започне на 15 декември.