Скоро полевите роботи от серията IC на AutoAgri ще се открояват от другите с електрическото си задвижване и съвместимостта със съществуващите приспособления. Ще успеят ли да постигнат това?

От 2018 г. инженерите на норвежкия стартъп AutoAgri работят по разработването на своите автономни носачи от серия IC.
Роботът носи инвентари до 2000 кг зад предните колела със стандартно триточково прикачване от категория 2 със средна стойка, комбинирано с електрически ВОМ от 540-1000 об/мин и спомагателна хидравлика (2 клапана с двойно действие). Тегличът със среден монтаж трябва да позволи на лекия робот да носи тежки товари, за да ограничи общото тегло.

Също и в предизвикателни терени

Задвижващият механизъм е или изцяло електрически (ICS 20 E), или плъгин хибриден (ICS 20 HD). И двете версии включват литиеви батерии, а ICS 20 HD има дизелов двигател от етап 5 с мощност 60 к.с., който работи с PMDC генератор с променлива скорост.
Всичките 4 колела, разположени във всеки ъгъл на превозното средство, се задвижват и могат да се управляват на 360 градуса. Те трябва да дадат на AutoAgri IC-серията максимална гъвкавост при навигация и възможност за шофиране във всички посоки и завъртане около собствената си ос, също и в предизвикателни терени. Тази навигация се основава на RTK-gps.

Наличен тази есен

AutoAgri е насочен както към селскостопански, така и към общински потребители и ще приема поръчки за пилотните серии в Норвегия през есента на тази година. Производителят в момента работи по своята стратегия за въвеждане за други континенти и страни.

AutoAgri е насочен както към селскостопански, така и към общински потребители с широк спектър от приложения като мулчиране
AutoAgri е насочен както към селскостопански, така и към общински потребители с широк спектър от приложения като мулчиране