Уебсайтът на изложението става все по-важен  за организацията, популяризирането и функционирането на 45-ото издание на EIMA International, което ще се завърне в изложбения център в Болоня през ноември. Онлайн продажбата на билети за посетители е активирана. В ход е новата услуга EIMA Meet. Каталогът и интерактивната карта на павилиона скоро ще бъдат публикувани онлайн.

Организационната машина на изложението EIMA International 2022, което ще се проведе в BolognaFiere от 9 до 13 ноември, работи на пълни обороти, като в момента регистрира участието на 1450 компании изложители, 490 от които чуждестранни, на площ от 116 000 квадратни метра.

Докато деловата програма е в процес на очертаване и вече включва десетки събития, включително семинари, фокус групи, споразумения и пресконференции, се очертават различни инициативи, като новото персонализиране на петте специализирани изложения - Components, Digital, Energy, Green, Idrotech - създаване на открита зона, посветена на тестове на машини за грижа за околната среда, фина настройка на календарите EIMA Campus и Mech@griJobs и курсове за подновяване на лицензи за трактори.

Вече работи онлайн касата за закупуване на входни билети за посетители на изложението, което и тази година ще се проведе от сряда до неделя, от 9:00 часа. до 18:30 ч., по познатата вече формула - първите два дни са посветени изключително на търговските оператори, а последните три – на широката публика. Формула, която винаги е обозначавала професионалния характер на събитието. Задействани са и процедурите за пресакредитация на журналисти и за покани от изложители към техните гости.

От тази година тези посетители ще могат да се регистрират в запазената зона, предназначена за тях, където, наред с други неща, ще могат да изтеглят входни билети, да се регистрират за различните срещи и да имат достъп до новата услуга EIMA Meet. Това е свързано с виртуалната обиколка - 360° видеозаснемане на щанда на компаниите, които ще изберат тази промоционална система, и присъства на сайта на събитието вече няколко години. Тя позволява на посетителите да си уговорят срещи с различните производители, които са заявили срещи с клиенти онлайн. Тази услуга ще бъде достъпна от втория ден на EIMA и ще остане активна през следващите три месеца.

Каталогът на EIMA 2022 е онлайн от средата на септември, както и подробната и интерактивна карта на събитието. Пусната е и актуализация на изложбеното приложение с различни нови функции.