“Когато даваш името си за продуктите, които произвеждаш, това не означава излишно самочувствие, а отговорност да застанеш зад качеството на онова, което правиш с ръцете си”. Така издателят на “24 часа” и член на журито на конкурса за български фирми на Fibank Венелина Гочева представи българската компания, която спечели наградата на публиката.

Пловдивчанинът Димитър Маджаров създава през 1991 година едноименната семейна фирма със съпругата си Юлия. Двамата технолози осъществяват мечтата си да започнат собствено производство - през 1994 г. на колбаси, а от 1999 година - на мляко, сирене, кашкавал. Днес в компанията “Димитър Маджаров” работят над 300 съмишленици на семейството, които споделят мисията да се произвежда качествена и вкусна храна.

“Рекламата за продуктите “Маджаров” започна от уста на уста, което също е чиста гаранция за качеството им”, обясни Венелина Гочева и представи третия член на фамилията Маджарови - дъщерята Станислава, която днес е мениджър продажби. “Много е важно второто поколение, защото това означава устойчивост на семейния проект”, допълни Гочева, давайки наградата на баща и дъщеря Маджарови.