Главният изпълнителен директор на компанията Андре Каланцопулос участва в Пленарната сесия на форума за иновации и технологии Webit Europe

„Надявам се, че регулаторите по целия свят, заедно с НПО, организациите за опазване на общественото здраве и други, ще започнат да създават правила, които да допринесат за позитивна промяна в интерес на хората, които пушат, на близките им и на общественото здраве като цяло“. Това каза на среща с медиите във вторник  Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл (ФМИ).

Той, Мариан Залцман, старши вицепрезидент глобални комуникации на компанията, Христос Харпантидис, управляващ директор за Югоизточна Европа и Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България участваха  в Пленарната сесия на форума за иновации и технологии Webit Europe 2019.

Речта на г-н Каланцопулос по време на сесията бе посветена на мисията на компанията да премахне дима. „Подобна радикална промяна няма да се случи за един ден. За "Филип Морис" тя изисква пълна промяна на целия бизнес модел. На практика се превръщаме в компания, чийто двигател са технологиите и електрониката, като ние променяме бизнеса си из основи. Не знам за друг бизнес, който е предприемал подобна трансформация”, заяви Каланцопулос по време на събитието.

ФМИ лансира глобална инициатива, наречена #UnsmokeYourWorld (UYW), която има за цел да стартира дебат и да повиши информираността за по-добрите алтернативи, които имаме на разположение с помощта на науката и иновациите. Мариан Залцман, Старши вицепрезидент корпоративни комуникации, обяви по време на срещата с медиите, че с тази инициатива „ФМИ цели да отключи желанието у хората за диалог".

Г-н Каланцопулос сподели, че 70% от хората, закупили IQOS, не се връщат обратно към цигарите и това е обещаващо. „Ние трябва често да се връщаме при хората, да говорим с тях отново и отново, за да им помогнем да премахнат дима от живота си завинаги, което е една от целите на UnsmokeYourWorld.“

Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България, съобщи, че компанията планира тази година да открие у нас нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс. Центърът ще подпомага обслужването на клиентите в ЕС и растежа на бизнеса на ФМИ в региона. Стартирането на центъра за обслужване на клиенти в България се планира за третото тримесечие на 2019 г. Първоначално той ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.