Набиращата все по-голяма популярност за здравословно хранене в TikTok е вдъхновила откриването на специален щанд за правене на салати във веригата супермаркети Tesco във Великобритания.

С нарастващия брой потребители на TikTok, които публикуват снимки на своите салати, супермаркетът иска да вдъхнови клиентите да създават свои персонализирани салати, като улесни намирането на всички съставки на едно място.

От тази седмица феновете на салатите ще могат да намерят нововъведение във веригата, което ще им позволи да направят точно това. Щандът ще бъде разделен на три секции, които ще предлагат на купувачите възможността да изберат основа, като например салата от маруля и грах, авокадо и добавка дресинг или салца от царевица, за да направят своята перфектна салата.

Ето как Емили Хампсън от Tesco рекламира новия щанд: „Салатите не трябва да са скучни! Те могат да бъдат вкусни, засищащи и подходящи за много случаи на хранене. По-вълнуващите салати изглежда са във фокуса на вниманието на гурманите сега и в TikTok и Instagram се появяват все по-изобретателни творения с разнообразна гама от добавки. Чрез нашия щанд за създаване на салати искаме да вдъхновим клиентите да направят своите най-добри салати у дома."