Задвижван от стандартен блок Deutz с мощност 156 к. с., свързан към генератор, максималната скорост на електрическото задвижване в прототипа е 13,5 км/ч

John Deere представи автономна верижна концепция на последната Agritechnica, а Horsch също тества прототип. Въпреки това AgBot, разработен от холандския стартъп AgXeed, вероятно ще бъде първият,

който ще влезе в серийно производство

Задвижван от стандартен блок Deutz с мощност 156 к. с., свързан към генератор, максималната скорост на електрическото задвижване в прототипа е 13,5 км/ч. Способен да захранва машините чрез своите електрически съединители с мощност 136 к. с./700 v, ротационният повдигач Imants, една от редицата машини, тествани миналата есен, беше преобразувана с електрическо задвижване.

Снабдена с GPS, сензори и оптично разпознаване на препятствия

на първо място, ширината на следата е безстепенно регулируема от 1,8 до 3 метра. Капацитетът на предните и задните връзки е съответно 3 и 8 т, а максималният хидравличен поток е 80 л/мин.
Инвентарите се свързват ръчно. За транспорт те се сгъват отгоре на безпилотното превозно средство и има отделна ос/теглич с две колела за теглене на превозното средство зад трактор.
Втората машина, която се очаква да бъде на полето до няколко седмици, ще има 100 kW електрически задвижван ВОМ за задвижване на стандартни съоръжения, като моторна брана. Машина номер две също ще има независимо окачване на коловоза, както и трети агрегат, планиран за есента.

И трите агрегата

ще бъдат тествани в избрани европейски ферми тази година

а първите 10 производствени машини, планирани за 2022 г., се очаква да струват около 250 000 евро. По-големи обеми ще последват през 2023 г. и AgBot ще се предлага с взаимозаменяеми вериги до максимална ширина от 910 мм. 

Капацитетът на предните и задните връзки е съответно 3 и 8 т, а максималният хидравличен поток е 80 л/мин
Капацитетът на предните и задните връзки е съответно 3 и 8 т, а максималният хидравличен поток е 80 л/мин