Хранителната верига е обществена необходимост и нейната безопасност трябва да бъде гарантирана при всякакви обстоятелства. Компанията Joskin бързо се организира за предоставяне на услуги за фермери и предприемачи, спазвайки текущите ограничения.

„Минимизирането на рисковете и гарантирането на безопасността на нашите служители е наш приоритет номер едно“, обяснява Дидие Жоскин, директор на групата. „Веднага адаптирахме нашата организация на работа. Където е възможно, максимален брой служители е прехвърлен на дистанционна работа, за да се сведат до минимум всички контакти, а в завода е организирана работа на смени. Производствените ни мощности са затворени за посетители, а останалите звена остават максимално функционални, но дистанционно."

Така всички поръчки за резервни части се доставят. Joskin, който произвежда 85% от компонентите си в своите заводи, има стратегически запас. „Предоставянето на резервни части за ремонт, износване или за поддръжка винаги е било нашата основна грижа. Тази услуга трябва да се поддържа на всяка цена, дори при необходимост от адаптация: операторите спазват установените правила за социална дистанция. Докато търговският етаж е затворен, подготвяме поръчки и изпращаме само чрез транспортни компании. За щастие през последните няколко години клиентите ни свикнаха с онлайн инструменти за идентифициране и поръчка на желаните номера артикули. Благодарение на нашия стратегически запас се надяваме, че можем да гарантираме обслужването с резервни части през цялата криза", продължава Дидие.

Що се отнася до машините, компанията прави всичко възможно, за да изпълни спешни поръчки. Сезонната работа не може да изчака края на пандемията; фермерите се нуждаят от техника, за да работят ефективно. „Всички наши производствени мощности работят с определени промени“, обяснява Дидие Жоскин. „Производствените линии бяха адаптирани в съответствие с правилата за дистанция, така че служителите да могат да комбинират, доколкото е възможно, професионални дейности и опазване на семейството по време на изолационния период.“

Ръководството на Групата не крие: „При тези непреодолими обстоятелства забавянето на доставките е неизбежно както за нашите марки Joskin и Leboulch, така и за продуктите на DistriTECH. Цялото производство се забавя поради организацията на работа с намален брой служители и трудностите с предлагането. Нашата собствена доставка на компоненти смекчава част от проблема, но започват забавянията в доставката на определени компоненти от нашите доставчици. В зависимост от страната някои предприятия работят в бавен режим, а други трябва да се затворят." Всеки трябва да бъде търпелив, особено след като възникват и логистични проблеми. „Условията за транспорт стават все по-сложни. Независимо дали става въпрос за нашите машини или доставката на индустриални съоръжения, сега шофьорите ни са изправени пред нови ограничения, които засягат организацията на работа“, каза Дидие.

"Бъдещето е несигурно, но ще се стремим да гарантираме непрекъснатостта на нашите услуги, дори в случай на по-строги ограничения. Що се отнася до производството, ние наблюдаваме ситуацията ежедневно, опитвайки се да гарантираме максимална безопасност за нашите служители. В случай на значителни промени, незабавно ще информираме клиентите си", добавя той.