AGCO, CNH и Claas временно спряха европейските си производствени дейности, но все още ситуацията с COVID-19 не се отразява сериозно на Deere & Co.

Ръководството на компанията внимателно следи насоките, издадени от органите на държавата и действа в съответствие с тях, е официалното съобщение, което включва временно и частично спиране на производството поради тези заповеди и/или произтичащи от това прекъсвания на веригата на доставки в Азия, Европа и Южна Америка.

Американските атракции на компанията (павилионът на John Deere, исторически обект, музей на тракторите и двигателите и т.н.) и обиколките на фабриките са затворени до по-нататъшно известие. Но единственият производствен завод, за който знаем, че е спрял работа, е фабриката за строително и горско оборудване в Дъбюк, Айова.

Това се случи на 30 март, след като ръководството научи за потвърден случай на вируса със служител там. В момента съоръжението се подлага на цялостна дезинфекция и служителите ще се върнат на работа чрез поетапно планирано пускане в експлоатация.

Това, което можем да потвърдим, е, че бизнесът с части за John Deere в момента не е засегнат и

европейските депа продължават

да доставят по поръчка.

Запасите са дори по-високи в сравнение с предишните години поради скорошното разширяване на капацитета за съхранение. Близо 1 милион щатски долара са инвестирани в нови стелажи, оборудване за подбор на поръчки, осветление и оборудване за сканиране на баркодове в склада за части в Лангар.

Услугите за поддръжка на

клиентите също продължават

да функционират, като мнозина са въвели безконтактна доставка на части изпращат редовни бюлетини по имейл и в социалните мрежи. Компанията също така е в състояние да предостави свързана поддръжка на фермери, използвайки телематичната система JDLink, която включва отдалечен достъп до дисплея и диагностика на услуги, без да е необходимо от посещение от персонала на ферми и предприятия, освен ако не е абсолютно необходимо и в съответствие с най-новите официални съвети на правителството.

Deere подчертава, че приоритетът

продължава да бъде безопасността

и благополучието на служителите и на общностите, които обслужва. За тази цел компанията „въведе международни и вътрешни ограничения за пътуване, поетапни графици за смяна, които да позволят социално дистанциране, отдалечени и гъвкави условия на работа за служителите, които не се изискват в заводските операции, и подобрени режими за почистване и санитарни режими в нейните съоръжения.