От въвеждането на "Natural Branding" през 2016 г. изминаха почти осем години. Все повече и повече продукти могат да получат нейното лого и/или код. Съвместно с много партньори в търговията на дребно Eosta предлага авокадо, джинджифил, манго, лайм, тиква, сладки картофи... с Natural Branding, както под Nature & More, така и под частна марка.

Засилващото се желание от страна на клиентите е тя да стане още по-видима. Това би подобрило значително обработката на касата и разпознаваемостта на продукта като биологичен за потребителя. Например, в миналото компанията започна да използва и двустранно брандиране.

Сега Eosta предлага "вградено естествено брандиране". "Техника, при която изгаряме логото или кода диапозитивно, т.е. изгаряме околността, но не и логото или текста. По този начин симулираме формата на етикета, като създаваме по-голям контраст със собствения цвят на продукта. Така видимостта на лазерираното лого става много по-добра и клиентът може да разпознае продукта като биологичен още по-добре," казват от Eosta.