Зад трите триъгълника, които се припокриват, се крият взаимноизгодните отношения и доверие между фермерите, търговците и марката

Massey Ferguson, световната марка на AGCO, обяви, че вече има нов облик на своето емблематично лого – Triple Triangle. Поводът е 175-ата годишнина на бранда и отбелязването на новата идентичност на марката „Born to Farm“ през 2022 г.

„Massey Ferguson предлага на фермерите по целия свят прости и надеждни машини от самото си създаване преди близо 175 години. Малко марки по света могат да претендират за толкова трайно въздействие в селскостопанската индустрия“, констатира Ерик Хансотиа, председател, президент и главен изпълнителен директор на AGCO Corporation.
Луис Фели, старши вицепрезидент и генерален мениджър за Massey Ferguson, добавя, че компанията се е превърнала от производител на селскостопански машини в доставчик с надежден опит, който осигурява най-добрата стойност за фермерите и прави техния бизнес по-печеливш и по-устойчив. „Този глобално последователен подход, насочен към фермерите, дава възможност на клиентите да изпитат трансформацията на марката по един уникален начин в целия свят. Поради синхронизираната глобална организация, беше естествено да пуснем ново лого по време на този безпрецедентен момент в нашата история“, казва Фели.

Според Франческо Мъро, вицепрезидент на Massey Ferguson по глобален маркетинг, възможности за продажби и партньорства, 2022-а ще бъде годината на новата глобална марка Massey Ferguson. Той разказва, че идеята за ново лого се обсъжда, откакто компанията представи концепцията MF NEXT на Agritechnica 2019. MF New Era започва да оживява с пускането на MF 8S през юли 2020 г., последвано от представянето на пълната гама продукти през последните 18 месеца, включително дигиталното събитие Born to Farm през септември 2021 г.

„Ноември е емблематичен месец, тъй като се падат точно 63 години след обявяването на създаването на марката и нейното емблематично лого. Докато през 2022 г. празнуваме 175-ата годишнина от първата работилница за селскостопанска техника на Daniel Massey, ние почувствахме, че това е идеалният момент да обновим логото, като същевременно представим нов смислен слоган“, допълва Мъро.

Тройният триъгълник на марката – разпознаваем от 1958 г.

Вицепрезидентът на компанията определя формата на тройния триъгълник като силна икона, която олицетворява Massey Ferguson от 1958 г. Новото лого е смесица между силното наследство и свежите ценности на марката. Зад трите триъгълника, които се припокриват, се крият взаимноизгодните отношения и доверие между фермерите, търговците и марката.

„Работейки като един глобален екип на Massey Ferguson, ние се стремим да направим селскостопанските операции по-лесни, по-печеливши и по-устойчиви по целия свят“, коментира Алфредо Йобке, глобален маркетинг директор на Massey Ferguson. Той определя новото лого като знак за приобщаване, достъпност, откритост, прозрачност, устойчивост и яснота.

„Искаме да използваме това, за да поканим фермерите повече от всякога да станат част от семейството на Born to Farm на Massey Ferguson“, заявява Йобке. Компанията се възползва и от възможността да премине към един модерен, елегантен и плосък дизайн, чието начертаване с един-единствен, солиден и ясен жест създава вид на движение. „Плоският дизайн много отразява нашия текущ дигитален свят, позволявайки ни да манипулираме логото, за да го „оживим“ в нашите уебсайтове, приложения на смартфони и смарт часовници, а и дори за екраните в самите машини“, разяснява глобалният маркетинг директор.

Първият израз на новото лого и неговия лозунг – „Born to Farm“, беше на едноименното събитие през септември 2021 г. „Страхотната обратна връзка и невероятния ентусиазъм, които получихме, ни подтикнаха наистина да го направим. Новият слоган предава нашето уникално предложение за стойност на марката, отличавайки я на пазара и в общностите, които обслужваме“, заключи Мъро.

Новата идентичност ще се появи през 2022 г.

Новото лого ще се прилага постепенно по целия свят. То вече започна да се представя в дигиталните канали и ще бъде актуализирано във всички маркетингови материали на Massey Ferguson в бъдеще. Заедно с опресняването на лозунга то предоставя на компанията уникална възможност да пренастрои ключовите послания, за да се съсредоточи върху подхода на първо място за фермера и директните, надеждни, достъпни и устойчиви двигатели на марката.

Земеделските производители по целия свят ще могат да изпитат новата идентичност на Massey Ferguson за първи път по време на Agritechnica 2022 в Европа, 2022 Farm Progress Show в Съединените щати, Agrishow 2022 в Бразилия и Nampo Show в Африка. Стартирането в Азия, Австралия и Нова Зеландия ще започне чрез дигиталните събития на дилърите. От компанията казват, че същевременно ще приложат стъпка по стъпка въвеждането на новото лого в своите съоръжения, фабрики и офиси по целия свят, както и в указателните табели на дилърската мрежа на Massey Ferguson от 2022 г.

Флагманът 7S с 210 к.с.  Новото лого е смесица между силното наследство и свежите ценности на марката

Новото лого е смесица между силното наследство и свежите ценности на марката

В допълнение към гамата 7S, пусната през септември, новият трактор с мощност 210 к.с. с междуосието си от 2,88 м осигурява идеалния мост към по-широката рамка (3,05 м междуосие) и 7,4-литровия двигател с мощност 205 к.с. на 8S.205.

Първоначалният план вероятно беше пускането на 7S.210 да бъде на Agritechnica, което трябваше да се проведе в Хановер, Германия миналия месец. Вместо това се наложи да се задоволят с прессъобщение.

Новият флагман използва същия 6,6-литров блок AGCO Power с шест цилиндъра като останалите от гамата. EPM (Engine Power Management) автоматично повишава мощността до 220 к.с. за транспортиране, работа с ВОМ и за посрещане на високи хидравлични изисквания.

Оборудван с трансмисията Dyna-VT като стандарт, както Exclusive (включва преден мост и механично окачване на кабината), така и Efficient (активно механично окачване на кабината) са налични за 7S.210, който споделя голяма част от останалата част от спецификациите си с другите четири модела.

Това включва новата кабина, подлакътник, контролер Multipad, терминал Datatronic 5, климатична система, седалка с пневматично окачване (опция за отопляема седалка), LED светлини (опция за поставяне на до 16 работни светлини).

Datatronic 5 не само управлява всички функции на трактора, но и с ISObus свързаност и GPS сигнал, той управлява Guide and Section Control.

Подобно на други трактори 7S, 7S.210 може да бъде напълно свързан с телеметрия Connect, включително петгодишен абонамент като стандарт. Тази система за наблюдение в реално време предоставя данни за разхода на гориво, местоположението на машината и мониторинг на кода за грешка. Нова функция Geofencing подобрява управлението на логистиката и сигурността, като изпраща сигнали до смартфони и устройства, ако и когато машините излязат или влязат в предварително определени зони.

Списъкът с опции е същият като другите модели 7S и включва покрива на Visio и новата опция E-Loader. С 14.0 т GVW, радиусът на завиване на 7S.210 е от 4.93 м, а задният капацитет на повдигане е 9.6 т (преден 4.0 т).