Инициативата на LIDL GB има за цел да възроди една позната практика от британския футбол: портокаловите резени по време на полувремето. Тази кампания е свързана с националните спомени, особено сред хората над 55-годишна възраст.

Проучванията показват, че 64% от тази демографска група си спомнят традицията с портокаловите резени, докато само 29% от 18-24-годишните споделят този спомен. В момента алтернативи като зърнени барове, шоколад и чипс доминират като закуски по време на полувремето, като само 19% от родителите предлагат портокалови резени.

Д-р Хейзъл Уолъс, регистриран диетолог, подчертава ползите от портокалите: „Портокалите са класическа закуска по време на полувремето от години и предлагат освежаваща комбинация от течности, електролити и витамин С." Въпреки намалената си популярност, 62% от родителите изразяват подкрепа за възстановяването на традицията, отбелязвайки ползите ѝ за здравето и носталгичното ѝ значение.

„Има нещо брилянтно носталгично в скромния резен портокал – спомен от полувремето, който е останал в много от нас от детството," казва Джорджина Хол от Lidl GB.

Като официален партньор за пресни плодове и зеленчуци на UEFA Women's EURO 2025™, Lidl ангажира аматьорски отбори в цяла Великобритания, като предоставя безплатни портокали по време на турнира Women's Euros.