„Агрион" и БЧК отново обединяват сили в борба срещу бедността
С пари от закупени земеделски земи деца в затруднено положение ще получат безплатен обяд в училищния стол. Кампанията е на Българския червен кръст и най-голямата компания за управление на поземлена собственост„Агрион" и се провежда за втора, поредна година.
За всеки закупен декар до края на годината, „Агрион", ще отдели средства за осигуряване на купони за топъл обяд.
„В основата на нашия бизнес модел лежи разбирането, че земята не трябва да пустее, а да се стопанисва, за да има храна на всяка трапеза. С кампаниите ни с БЧК осигуряваме обяд за всяко дете в нужда, за да дадем своя принос към изкореняването на бедността в страната. От друга страна помагаме на българското земеделие да произвежда повече и по-качествена храна за всяка трапеза", коментираха от „Агрион".
Собствениците, които искат да се включат в кампанията и да продадат земя на "Агрион", ще получат безплатно оценка на имота си, правна консултация, както и съдействие с всички необходими документи през сайта на компанията - www.agrion.bg, както и на националния телефон 0800 111 66. Процесът по сделката е почти изцяло дигитален, което пести време и средства.
Експертите прилагат индивидуален подход към всяко едно запитване, за да гарантират прозрачна и адекватна цена. За разлика от други компании, „Агрион" не използва метода на осреднена оценка за дадено землище, който изкривява ценообразуването, а формира цената на конкретния имот в съответствие със специално създаден алгоритъм, включващ различни компоненти.
Това гарантира добри приходи за собствениците, а сега и възможност да се подкрепи една добра кауза, коментират от компанията.
Една от основните причини за продажба на земя в България е нежеланието или невъзможността на собствениците да се занимават с обработването на нивите. Голяма част от притежателите на поземлени имоти живеят в големите градове и нямат интерес да обработват земите си. Нивите им са в отдалечени райони и често парцелите за повод за ожесточени съдебни спорове между многобройните наследници.
„Агрион" е най-разпознаваемият за частните собственици бранд, занимаващ се с управление на земеделски земи. За близо 75 на сто от собствениците и над половината от арендаторите в страната дружеството е предпочитаният партньор за да сключване на сделка за земеделска земя.
Повече за кампанията можете да прочетете тук.
Коментари