Поводът е 175-ата годишнина на бранда и отбелязването на новата идентичност „Born to Farm“
Massey Ferguson, световната марка на AGCO, обяви, че вече има нов облик на своето емблематично лого – Triple Triangle. „Massey Ferguson предлага на фермерите по целия свят прости и надеждни машини от самото си създаване преди близо 175 години. Малко марки по света могат да претендират за толкова трайно въздействие в селскостопанската индустрия“, констатира Ерик Хансотиа, председател, президент и главен изпълнителен директор на AGCO Corporation.
Идеята за ново лого се обсъжда, откакто компанията представи концепцията MF NEXT на Agritechnica 2019. MF New Era започва да оживява с пускането на MF 8S през юли 2020 г., последвано от пускането на пълната гама продукти през последните 18 месеца, включително дигиталното събитие Born to Farm през септември 2021 г.
Луис Фели, старши вицепрезидент и генерален мениджър за Massey Ferguson определя формата на тройния триъгълник като силна икона, която олицетворява Massey Ferguson от 1958 г. Новото лого е смесица между силното наследство и свежите ценности на марката. Зад трите триъгълника, които се припокриват, се крият взаимноизгодните отношения и доверие между фермерите, търговците и марката.
Първият израз на новото лого и неговия лозунг – „Born to Farm“, беше на едноименното събитие през септември 2021 г. „Страхотната обратна връзка и невероятния ентусиазъм, които получихме, ни подтикнаха наистина да го направим. Новият слоган предава нашето уникално предложение за стойност на марката, отличавайки я на пазара и в общностите, които обслужваме“, заключи Франческо Мъро, вицепрезидент на Massey Ferguson по глобален маркетинг, възможности за продажби и партньорства.
Повече за новостите около Massey Ferguson четете в предстоящия брой на в."Български фермер".
Коментари