Следпродажбените решения на CNH Industrial и търговските марки Case IH, Steyr и New Holland Agriculture работят по-усилено от всякога, за да поддържат операциите за части и да гарантират обслужване на дилъри и клиенти по време на ситуацията с Covid-19.

Здравето и безопасността на всички заинтересовани страни е ключов приоритет, включително служителите, дилърските партньори и клиентите, е още едно важно послание в най-новото съобщение на компанията. В него се подчертава, че депата за европейски части работят както обикновено, като се спазват всички здравни указания за безопасност.

Превозите продължават в повечето случаи без забавяне спрямо нормалните срокове за доставка, доставките на въздушни товари в Европа са увеличени. Дилърите и мениджърите по продажби работят дистанционно във всички европейски предприятия.

Дилърите са отворени или достъпни по телефона за поддръжка на клиенти, които питат за основни части за поддръжка и поддръжка на терен. Екипите за техническа помощ също работят отдалечено, но са напълно функционални за поддръжка на дилъри и клиенти.

В момента достъпът до училищата за техническо обучение е спрян, но техниците на дилърите могат да имат дистанционен достъп до широк избор от онлайн курсове. Организират се виртуални обучения, за да се информират техниците напълно за развитието на продукта.