Manitou се завръща с нов въртящ телескопичен товарач

24 ноември 2018
Агротехника
17523
1 2 3 4 5 6
 

Дългоочакваният MLA533 е с нов дизайн, с непрекъснато променлива трансмисия и множество други функции, които да убедят и привлекат потенциалните клиенти

С номер на модела, който сякаш затруднява езика, брандът предлага на пазара нова машина MLA-T533-145V+, която е изцяло преработена. Конструкторите са взели тънки дизайнерски подсказки от предишни популярни модели. Но неговият отличителен белег определено е новата постоянно променлива трансмисия (CVT). Без прикачване, теглото на товарача е 8430 кг. Той е с дължина 5,6 м и ширина 2,3 м. Водачът може да се качи както отляво, така и отдясно.

Когато на модела MLA628 бе прекратено производството през 2009 г., той заемаше повече от 50% от пазара на телескопични товарачи. Оттогава насам развитието на френската компания на пазара за телескопични товарачи бе донякъде затруднено, главно поради проблеми с надеждността. След петгодишна пауза Manitou се завръща и се стреми да докаже способностите на новата си машина.

Мощността на MLA533 идва от 4,1-литровия четирицилиндров двигател Deutz с 143 к.с. и въртящ момент от 550 Nm при 1600 об/мин. Той отговаря на изискванията на ниво 4 за изгорелите газове, благодарение на впръскването на adBlue.

Хидравликата е от типа на сензора и осигурява 158 литра/мин. Работното налягане е максимум 270 бара. Непрекъснато променливата хидромеханична трансмисия е сътрудничество между вариантите Dana и Rexroth

Тя се състои от два хидравлични двигателя с аксиални бутала, задвижвани от хидравлична помпа.

Находчивото при настройката е, че и двата двигателя са ангажирани при изключване или в приложения, изискващи високо ниво на теглителна сила. При движение с над 20 км/ч и там където е необходима повече мощност за работа с хидравличните функции на товарача, само един двигател завърта предавката.

Това не се отразява на управлението на товарача и всичко се извършва без участието на оператора, който може да се съсредоточи върху работата, знаейки, че двигателят и трансмисията действат по най-ефективния начин за захранване на машината.

Еко-режимът не ограничава производителността, но се грижи за спад от 200 дo 300 об./мин. при повечето задачи

Това води до 12% икономия на гориво, а при шофиране не се забелязва. Двигателят и трансмисията работят много добре заедно, осигурявайки мощност, когато е необходимо. Добавянето на различни опции за шофиране насочва мощността, където е необходима на оператора. Това е от полза за потребителите, които имат да изпълняват много различни задачи.

Хидравличните функции се обработват от помпа за отчитане на натоварването от 158 литра на минута. Ръчната дроселова клапа прави операциите лесни и бързи. Тя се използва изключително за управление на хидравличните функции, без да дава никакъв принос към скоростта. Това означава, че настроените обороти са винаги достъпни за задействане на стрелата, ръкохватката или приставките, без да се налага да се прибягва до крачния педал. Разбира се, товарачът може да се задейства с крачния педал, но след като сте използвали ръчната дроселова клапа за кратък период от време е лесно да контролирате всички функции, тъй като дебитът винаги е с постоянна скорост.

Хидравличните заключващи щифтове за прикачни устройства са стандартни, но изискват бутонът да бъде натиснат дори при повторно свързване (което другите производители правят автоматично). Стандартно товарачът е снабден със системата за лесно свързване на фирмата.

Товарачът разполага с традиционния за Manitou джойстик и контрол за движението (JSM), който пасва удобно в ръката и е единственият начин за смяна на посоката. Като цяло, контролите са спретнато групирани върху облегалката за ръка.

Още от Агротехника
0

Сезонът на жътвата е един от най-натоварените периоди за земеделеца, в който комбайнът е подложен на много високо натоварване и риск от непредвидени повреди.

0

Всяка машина на “Раломекс”, която има някакво подобрение, е следствие на обратната връзка със земеделските производители Ивона Величкова Наскоро имахме удоволствието да поговорим с инж.

0

Европейската комисия изготви правила за експлоатацията на безпилотни летателни средства От 2020 г. операторите ще бъдат регистрирани от националните органи Екип на в.

0

Повечето български фермери са отворени към новостите, добре са запознати с машините и инвестират в такива, които могат да им дадат най-добрите резултати,

0

Изискванията се вдигат, тъй като на машините се налага да превозват товари при по-високи скорости зад по-мощни трактори на все по-натоварени пътища Ивона Величкова С все по-големите разстояния за

Последни новини
0

Атмосферното налягане бавно ще се понижава и ще е близко до средното за месеца. До полунощ валежите ще спрат и над по-голямата част от страната ще е предимно ясно. Утре ще преобладава слънчево време.

0

Фестивал на алтернативното земеделие „АлтерАгро” ще се проведе за първи път на 22 и 23 юни в с. Осоица, община Горна Малина. Събитието има за цел да запознае по-широк кръг от хора с алтернативното

0

Част от черешовата реколта в Сливенско и тази година може да остане неприбрана заради ниските изкупни цени. За това алармираха черешопроизводители от село Глушник.

0

По заповед на министъра на земеделието Десислава Танева започна проверка на къщите за гости, финансирани по програмата за селските райони, за които 5-годишният срок не е изтекъл.

0

Хиподермозата е трудно лечимо заболяване предимно по едрите преживни животни, което води до големи икономически загуби за говедовъдите. Причинители са подкожните щръклици или въгарци,

Коментари

*Име:
* E-Mail:
* Код:
Въведете кода от картинката
* Коментар:
Отговор:За борба с гризачите се накисват дървени стърготини в разтвор на дезинфектанта креолин и се разхвърлят около овошките. Освен това можем да натрием стволовете на дърветата с гранясала сланина, тъй като...
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Женският ни национален отбор по волейбол записа втора поредна победа в Лигата на нациите. В среща от 13-ия кръг, играна в китайския град Нингбо, българките надиграха световния шампион Сърбия с 3:1 (21:25, 25:21, 25:17, 25:23). Нася Димитрова и Мирослава Паскова завършиха с по 15 точки за успеха на България, а Гергана Димитрова прибави 14.

Още 64 стари сгради в Пловдив са на път да станат като нови. Те попадат във втората вълна на саниране, която е за 18 млн. лева. Досега в града са обновени по програмата за енергийна ефективност около 120 панелки, каза зам.-кметът Димитър Кацарски. По думите на градоначалника Иван Тотев тези дни са им "изсипали" над 50 проекта за саниране.

Абсолютно безобразие нарече кметът Иван Тотев липсата на работещи климатици в градските автобуси. Тези дни температурата навън надминава 33 градуса.  Пловдивчани се оплаквали, че в рейсовете не се диша. Обяснението на кондуктори и шофьори било, че шефовете на транспортни фирми не им разрешавали. "Възможно е някой служител да е ядосан на