За сезон 2019 John Deere обяви няколко актуализации за повишаване на производителността и промени за комфорта на оператора при тракторите си от сериите 9R и 8R.

За първи път компанията предлага опция за разстояние от 3.05 метра между осите на тракторите от сериите 9470RX, 9520RX, 9570RX и 9620RX Four Track Ag, оборудвани с вериги с размер 76.2 и 91.4 см. "Допълнителната широчина на тази машина е идеална за клиентите, които искат да контролират следата и да подобрят стабилността на хълмисти терени", каза Тифани Търнър, маркетинг мениджър "Големи трактори" в John Deere. "По-широката позиция също улеснява извършването на ежедневна поддръжка и сервиз, както и безпроблемно почистване на материала."

Г-жа Търнър посъветва клиентите, които взимат John Deere 9RX, оборудван с триточково окачване, да изберат опцията за междуосие от 2,21 метра с 76,2 см вериги, тъй като по-широката версия от 3,05 метра не е съвместима с триточковото окачване.

Deere също предлага опция за фабрична или инсталирана на място хидравлична система за интелигентно управление на мощността (IPM), за да увеличи производителността на трактора при работа с инструменти, изискващи непрекъсната хидравлична мощност. "Хидравличният IPM е специално проектиран за оператори, използващи големи сеялки и въздушни колички", добави Търнър.

Специалният селективен контролен вентил с двойна помпа има общо 8 хидравлични извода (SCV) и по-големи съединители, които позволяват допълнителен поток от хидравлично масло (26,5 литра на минута). Повишеният хидравличен капацитет също така прави по-бързо повдигането и спускането на рамената на големи въздушни сеялки, за да се подобри ефективността на полето. Хидравличният IPM ще бъде на разположение за произведените през 2019 г. трактори от сериите 969R и 9620RX.

Фабрично инсталираната софтуерна актуализация Generation 4 CommandCentre 18-1 през 2019-та също ще бъде включена като базово оборудване за моделите трактори 9R, 9RT and 9RX на John Deere. Тя идва с активирането на CommandCenter AutoTrac и осигурява несменяема, специфична за машината функционалност на AutoTrac в интегрирания Gen 4 Command Center. "AutoTrac е показал, че намалява умората на оператора, пести гориво и ви помага да обработите повече земя за по-малко време", обяснява маркетинг мениджърът на John Deere.

Всички модели 8RT идват с нова помпа за кормилно управление, промени в схемата за прекъсване на веригата и нова регулировка на чувствителността на кормилната уредба в кабината.

Клиентите могат да изберат и John Deere PowerTech 9.0 литров двигател (Tier 2) или PowerTech PSS 9.0L Final Tier 4 двигател.

Моделите 8RT също така разполагат с преработен резервоар за гориво и увеличение с 6% на капацитета на горивото (803L), което осигурява по-дълго време на работа между зарежданията.

При колесния 8Rs е актуализирана предната ос на окачването Independent-Link Suspension (ILS), за да се подобри надеждността и експлоатационните качества.

В стандартното оборудване на моделите от серия 8R/8RT ще бъде включен и енергоспестяващият прекъсвач на батерията. Той позволява на операторите да изключват захранването на батерията на целия трактор, без да се налага изключване на кабелите на акумулаторите.