Поръчката е за изработване и публикуване на рекламно-информационни материали за Програмата за развитие на селските райони в национални печатни издания.

Крайният срок за подаване на офертите е 24.11.2017 г.

Дейността е част от националната комуникационна стратегия за програмен период 2014 – 2020, която България трябва да изпълни с цел повишаване прозрачността и публичността при управлението и прилагането на селската програма.

Целта е да бъдат информирани заинтересованите лица и групи за възможностите, които им дава програмата.

Трябва да се проведе разяснителна кампания в печатните издания и за ролята и значението на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони у нас и за възможностите и условията за кандидатстване и критериите за допустимост.

Срокът за изпълнение на дейностите по настоящата услуга ще е 1 година от датата на сключване на договор.

А прогнозната стойност на поръчката е 500 000 лева без ДДС.