Официалният вносител на New Holland за България, ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ, отвори спешна телефонна линия 0700 46 666 по време на жътва за клиентите на New Holland. Компанията стартира кампания под наслов „Интерагри е винаги до вас!“, с която демонстрира своята ангажираност за комфорта на клиентите си.

Опитът на компанията от предишните години показва, жътвата е период, в който клиентите имат нужда от денонощна подкрепа. Затова през настоящия сезон компанията се е погрижила за спокойствието и сигурността на всички собственици на комбайни New Holland. Специалната телефонна линия за спешни обаждания е активна през юни и юли, защото ИНТЕРАГРИ напълно разбира очакванията на своите клиенти, че по време на жътва всяка минута има значение, житото не може да чака машината да бъде поправена или да бъде направена доставка на резервни части, която да отнеме повече от 24 ч. Така в активния сезон, компанията ще направи всичко възможно да осигури на клиентите си обслужване 7 дни в седмицата в рамките на удълженото работно време в делнични дни и през уикенда – уникално предимство, което се предлага ексклузивно, само от ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ.

В името на сигурността и спокойствието на своите клиенти в сезона на жътвата, ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ ще осигури навременна диагностика, направена с приоритет и на място от високо-квалифицирани експерти. Всички поръчки на резервни части по време на жътва ще се приемат с удължено работно време от 8:30 до 19 ч. през седмицата. Така ползата за клиента е огромна, тъй като целият процес по поръчка и доставка на резервната част се ускорява и от ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ ще могат да гарантират доставка до 24 часа на всички резервни части, а не само за складови наличности.

“Като част от предимствата, договорени специално със завода, добавяме и възможност за поръчки в събота и неделя, със специално работно време от 9 до 17 ч. Има опция и за заместващ комбайн при форсмажорни ситуации, когато повредата няма как да бъде отстранена навременно. С всичко това правим уверена стъпка по посока изграждане на доверени партньорски отношения с нашите клиенти, като сме помислили за комфорта и удобството им всяка минута по време на активния сезон на жътвата.“, добавя изпълнителният директор на ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ г-н Даниел Минев.

Top Partner Premium сервиз на ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ
Top Partner Premium сервиз на ИНТЕРАГРИ БЪЛГАРИЯ