Достойните наследници на една от най-емблематичните серии многофункционални трактори NEW HOLLAND T7 предизвикват голям интерес с множество подобрения, включително по отношение на мощността, товароподемността и системата за очистване на вредните емисии.
От официалния вносител на марката у нас, ИНТЕРАГРИ България, потвърдиха информацията за пристигането на новите Т7 и обещаха да направят зрелищна премиера на новото технологично чудо на NEW HOLLAND, по време на предстоящото изложение БАТА АГРО в Стара Загора. Специално за читателите на в."Български фермер", помолихме НИКОЛАЙ ПЕТКОВ, продуктов мениджър в ИНТЕРАГРИ България да представи накратко новите Т7.
Революционна трансмисия
Моделите от новата серия Т7 са в мощностния диапазон от 140 к.с. до 300 к.с., във варианти с полу-автоматична или напълно автоматична постоянно променлива CVT трансмисия, като Т7.225, Т7.270, Т7.290 и Т7.315 се предлагат единствено с ненадминатата AutoCommand CVT трансмисия.
Иновативната трансмисия AutoCommand е разработена и конструирана от New Holland. Многократно награждавана, тя е доказала своите предимства на практика в произведените до сега над 25 000 броя. Аuto Command използва четири точки на директно задвижване със 100% механична ефективност.
Тези точки са прецизно разработени, за да се гарантира, че перфектно съответстват на най-често използваните скорости по време на тежка работа - почвообработка, земеделски операции с висока работна скорост, като балиране или косене, и високоскоростен транспорт. Допълнителният контрол с двоен съединител надгражда ефективността. На кратко, AutoCommand е най-плавната и най-ефективна CVT трансмисия, използвана в земеделската техника днес.
Освен това, трансмисията Аuto Command е разработена така, че да ви предостави възможността да използвате максимума от наличния въртящ момент.
При скорост 50 км.ч. ECO двигателят може да поддържа изключително икономичните откъм гориво 1550 об.м.
Върхов двигател
По отношение на технологията, постигаща най-високата степен на очистване Tier 4b final - NEW HOLLAND не работят сами. Те могат да разчитат на богатия опит на своите партньори FPT Industrial, компания добре позната със своя дух на пионери. Още през 80-те години на миналия век, Fiat изобретяват Common Rail технологията и я въвеждат в масово производство през 1997 в Аlfa Romeo 156.
Те първи въвеждат Common Rail двигателите и в земеделските машини - в тракторите TS-A. FPT Industrial са носители и на множество награди и отличия. За четвърта поредна година CNH Industrial, като концерн обединяващ FPT Industrial, NEW HOLLAND и още няколко бранда, печели първо място според световния и европейски индекс Dow Jones Sustainability в сектор Промишлено инженерство. Една от последните им разработки, НI-eSCR - технология за очистване на вредните емисии, печели и европейската награда Камион на годината 2013 за тежкотоварния Iveco Stralis Hi-Way.
Двигателите на новите Т7 също използват технологията НI-eSCR и са съвместими с Tier 4B. Това означава, че българските фермерите, на които предстои да посрещнат някои от новите модели Т7 в своите стопанства могат да разчитат на четири основни предимства. Отлично представяне на машината, благодарение на повишената номинална мощност и мигновена реакция, присъща за тракторите NEW HOLLAND. По-ниски оперативни разходи, плюс, на който може да се разчита, благодарение на намалената консумация на гориво и АdBlue. По-висок мощностен потенциал, благодарение на опростения двигател и по-висока ефективност на операциите, вследствие на намаления обем на охлаждащата система.
Най-висока степен на очистване
FPT Industrial разработва SCR технологията от 1995 г. и за последните осем години са произвели над 450 000 SCR двигатели, предназначени за земеделската, строителна и транспортна индустрия. Еволюцията на съществуващата ECOBlue SCR система дава възможност на земеделците да се възползват от най-високата степен на очистване при двигателите в земеделската техника. Системата с многобройни патенти използва нов блок за контрол на двигателя, който управлява и двигателя, и системата за очистване НI-eSCR, чрез контрол на модулите за подаване и дозиране. Използвайки самостоятелната затворена система, тя постоянно наблюдава нивата на азотния диокис в изгорелите газове, като гарантира, че по време на всеки цикъл се впръсква подходящото количество AdBlueо, за да се постигне конвертиране на над 95% от азотния диоксид, като едновременно с това се гарантира и ниската консумация на AdBlue и гориво.
Повишена товароподемност
Задната навесна система и хидравлика са подсилени и доразвити, за да пасват още по-добре на задължителната работа с тежък прикачен инвентар, за дълги периоди от време. Същевременно защитата на товара чрез контрол на шока при динамично движение понижава подскачането. Всичко това е в съчетание с впечатляващата товароподемност от 10 463 кг., за моделите от Т7.230 до Т7.270.
Новост е предлаганата за първи път в земеделската техника възможност за двускоростен преден ВОМ. Той се предлага като опция и е напълно интегриран, фабрично монтиран, заедно с предната навесна система. ВОМ-а разполага със специална система за управление, която го предпазва от повреди, както и с контролери за скоростта на спускането и прикачането, специално за случаите, в които бързината е най-важна.
Лукс и на полето
Ако всичко казано дотук не е достатъчно, фермерите ще могат да разчитат на това, че новите Т7 включват и специални лимитирани модели Т7 BluePower. Те привличат вниманието от далеч със своята емблематична боя в цвят среднощно синьо, хромирана решетка, сребристи джанти и релефни надписи. Удобството на оператора се допълва от специална BluePower седалка и стелки, плюс впечатляващо дълъг списък на стандартно оборудване.
Коментари